حماس ویدئویی از گروگان‌های کیت سیگل و عمری میران منتشر کرد: NPR


تال واکس پوستری با عکس عمویش کیت سیگل، گروگان غزه پس از حملات تروریستی 7 اکتبر، در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در مادرید، اسپانیا، در 25 ژانویه در دست دارد.

مانو فرناندز/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مانو فرناندز/AP


تال واکس پوستری با عکس عمویش کیت سیگل، گروگان غزه پس از حملات تروریستی 7 اکتبر، در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در مادرید، اسپانیا، در 25 ژانویه در دست دارد.

مانو فرناندز/AP

حماس ویدئویی از دو زندانی در غزه منتشر کرد تا ثابت کند این دو مرد هنوز زنده هستند.

یکی از این دو گروگان، شهروند آمریکایی کیت سیگل است که گفته می‌شود پس از ربوده شدن او در روز 7 اکتبر از خانه‌اش در منطقه کفار آز در نزدیکی نوار غزه، در غزه است.

این یکی از چندین مکان بود که شبه نظامیان در روزی که بیش از 1000 نفر را کشتند و صدها نفر را گروگان گرفتند، وارد شرق غزه شدند.

ویدئویی که توسط این گروه شبه‌نظامی منتشر شده است، سیگل و یک گروگان دیگر به نام عمری میرون را نشان می‌دهد که بنا بر گزارش‌ها از خانه‌اش در جامعه دیگری، کیبوتسی به نام نهال اوز، گرفته شده است.

سیگل در این ویدئو که مانند دیگر فیلم های گروگان گیری تحت فشار ساخته شده است می گوید: می خواهم به خانواده ام بگویم که شما را خیلی دوست دارم.

او می افزاید: ما در اینجا در خطر هستیم. انفجارها استرس زا و ترسناک است و برای مدت بسیار طولانی ادامه دارد…”

میران در این ویدئو هم از انفجارها صحبت می کند و می گوید: اوضاع اینجا ناخوشایند، سخت است. هر دو نفر از دولت اسرائیل می‌خواهند که برای آزادی گروگان‌ها به توافق برسد.

ساعاتی پس از انتشار این ویدئو، یووال سگف، همکار همسر سیگل، در یکی از تظاهرات مکرر شرکت کرد که از مقامات اسرائیلی خواست برای تسریع آزادی گروگان ها کمک کنند.

سگف گفت که همسر سیگل، آویوا، آخرین بار از طریق پیامکی در صبح روز 7 اکتبر با همسرش در تماس بود.

او در پاسخ به ویدئویی که حماس در روز شنبه منتشر کرد، به NPR گفت: «این یک جشن نبود. اما شنیدن او لحظه ای بسیار خوش بینانه بود.

آویوا همسر سیگل در اوایل این ماه به NPR گفت که او پس از 51 روز اسارت توسط حماس آزاد شد و از آن زمان تاکنون خبری از کیت نشده است. آخرین باری که او را دید روی تشک دراز کشیده بود.

او گفت: من او را در آغوش گرفتم نسخه صبحلیلا فاضل. “به او گفتم لطفا برای من قوی باش و من برای تو قوی خواهم بود.”

در اوایل این هفته، حماس ویدئوی دیگری را منتشر کرد که به نظر می‌رسد بیانیه‌ای از هرش گلدبرگ-پائولین، اسرائیلی-آمریکایی را نشان می‌دهد که او نیز در 7 اکتبر ربوده شد.

بکی سالیوان از NPR از تل آویو اسرائیل گزارش داد.

دیدگاهتان را بنویسید