اسب ها در سراسر لندن می تازند و باعث آسیب و آسیب می شوند: NPR


روز چهارشنبه دو اسب در خیابان های لندن نزدیک آلدویچ تاختند.

تصاویر توسط جردن پتیت/PA از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

تصاویر توسط جردن پتیت/PA از طریق گتی ایماژ


روز چهارشنبه دو اسب در خیابان های لندن نزدیک آلدویچ تاختند.

تصاویر توسط جردن پتیت/PA از طریق گتی ایماژ

پنج اسب جنگی – از جمله یکی که ظاهراً غرق در خون بود – در اوایل روز چهارشنبه در مرکز لندن رها شدند، از میان جمعیت شلوغ پرش کردند، با وسایل نقلیه تصادف کردند و چند نفر را زخمی کردند قبل از اینکه دوباره دستگیر شوند.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به NPR گفت: «امروز صبح در جریان تمرینات معمولی، چندین اسب کار نظامی باز شدند. “همه اسب ها پیدا شدند و به اردوگاه بازگشتند.”

به گفته این وزارتخانه، شش سرباز و هفت اسب از سواره نظام خانگی – به ویژه گاردهای نجات، قدیمی‌ترین هنگ ارتش بریتانیا – در حال انجام «تمرین‌های گسترده اسب‌ها» در اطراف لندن، معروف به فرمان آبی، بودند.

حدود یک مایل به سفرشان می گذرد، هنگامی که از یک محل ساخت و ساز در منطقه بلگراویا عبور می کردند، صدای برخورد بتن با زمین «اسب ها را بهت زده کرد».

پنج اسب سوار شدند و چهار سرباز را سرنگون کردند. سه سرباز با جراحات غیر تهدید کننده جانی به بیمارستان منتقل شدند و اسب ها به دویدن ادامه دادند.

پلیس وست مینستر درست بعد از ساعت 9 صبح به وقت محلی در توییتی در توییتر X (توئیتر سابق) نوشت: «ما از تعدادی اسب در حال حاضر در مرکز لندن مفقود شده‌ایم و با همکاران، از جمله ارتش، برای یافتن آنها کار می‌کنیم».

در حدود دو ساعت، اسب ها سفری ویرانگر را در حدود 6 مایلی شهر انجام دادند.

بازدیدکنندگان و رسانه‌های خبری بریتانیا با فیلم‌هایی از دو اسب زین‌دار – یکی سیاه و دیگری سفید، با مایع قرمز روشنی که سینه‌ها و پاهایشان را پوشانده بود – در حال تاختن در خیابان‌های شلوغ شهر، رسانه‌های اجتماعی را پر کردند.

گزارش ها و عکس هایی از برخورد اسب ها با وسایل نقلیه منتشر شد که باعث وحشت مسافران شد و حداقل یک نفر را به خیابان انداخت.

یک راننده تاکسی به نام شان به رادیو بی‌بی‌سی لندن گفت که مرسدس بنز را دید که «با پهلو شکسته و خون» پارک شده بود. Big Bus Tours گفت اسبی با یکی از اتوبوس های دو طبقه پارک شده اش برخورد کرده است. به کسی آسیب نرسیده است، اما عکس نشان می دهد که شیشه جلوی اتوبوس ترک خورده است.

بشیر عدن شاهد عینی گفت تلگراف او پس از اینکه یکی از اسب ها از روی ماشین رد شد، سربازی را دید که “در حال فریاد زدن از درد” روی زمین افتاد.

او افزود: «اسب‌ها هر روز از این مسیر پایین می‌آیند، اما امروز اسب استرس یا وحشت زده به نظر می‌رسید. من دیدم اسبی بعد از برخورد با اتوبوس فرار می کند. مردم همه جا فریاد می زدند و می دویدند.»

سخنگوی آمبولانس لندن به NPR تایید کرد که چهار نفر در سه حادثه مجزا مجروح شدند و همگی برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

اولین مورد، در ساعت 8:25 صبح به وقت محلی، مربوط به “پرت شدن مردی از اسب” در جاده کاخ باکینگهام بود. دو دقیقه بعد، پاسخ دهندگان گزارشی از “حادثه اسب در میدان بلگریو” شامل دو قربانی دریافت کردند. و آنها سومین تماس را در ساعت 8:35 صبح در مورد یک حادثه اسب دیگر دریافت کردند، این بار در تقاطع خیابان Chancery Lane و Fleet – بیش از 2 مایلی شرق میدان Belgrave.

آتش نشانی لندن اعلام کرد که خدمه آن پس از سقوط مردی از اسب در میدان بلگریو، کمک کردند. آنها همچنین به صحنه دو برخورد، “از جمله یکی در نزدیکی ایستگاه قطار ویکتوریا که یک اسب با یک تاکسی برخورد کرد” پاسخ دادند.

کمی قبل از ساعت 10 صبح به وقت محلی، پلیس شهر لندن در توییتر اعلام کرد که افسران دو اسب را در بزرگراه نزدیک لایم هاوس، که در شرق لندن، حدود 6 مایلی کاخ باکینگهام قرار دارد، بازداشت کردند و منتظر بودند تا ارتش آنها را به آنجا برساند. دامپزشک . عزیمت، خروج

حدود نیم ساعت بعد، پلیس وست مینستر گفت که بقیه اسب ها پیدا شده اند – به جست و جوی دیوانه وار پایان داد اما بسیاری از سوالات بی پاسخ ماند.



دیدگاهتان را بنویسید